696942.jpg

Ottavatkohan puhelinoperaattorit omat asiakkaansa jonon ohi? Soitin vihollisliittymästä toiseen asiakaspalveluun ja jonotin tunnin. Olette jonossa. Pleasa hold. Poikien ja äitien takia. Siis minun. Poikani ja äitini.

- Asiakaspalvelu.
- Hei. Odota, otan kaiuttimen pois päältä. (Oneksi olin juuri ehtinyt pois veskistä, ettei tullut ylimääräisiä lorinoita...)
- Juu, haloo?
- Haloo.  Poikani liittymä on äitini nimissä ja lasku tulee minulle. Poika on nyt täysi-ikäinen ja haluaisi (tai oikeastaan minä) liittymän omiin nimiinsä. Molemmat pyysivät, että minä soitan. Miten toimitaan?
- Omistussuhteen muutos onnistuu nettisivujen kautta.
- Äidin ei siis tarvitse soittaa? Eikä pojan? Minä tässä sukupolvien välissä voin tehdä sen?
- Ei tarvitse (naurahdus), kyllä voit.
- Kiitos ja hei.

Netissä klik, klik ja homma oli hoidettu. Tulipahan tunnin verran kuunneltua hissimusakkia.
Toivottavasti piristin edes vähän kiireisen asiakaspalveluihmisen iltaa omituisen kuuloisella soitollani.