Tetra laittoi minulle haasteen: Kerro mitä sul on päälläs ny.

"Tehtävänanto: Kerron mitä minulla on päälläni, kun saan tämän haasteen. Tämän jälkeen valitsen seuraavat viisi ihmistä, jotka haastan tekemään saman perästä. Heidän tulee myös kirjoittaa nämä säännöt merkintäänsä. Linkitän haastamani ihmiset tämän merkinnän loppuun ja käyn ilmoittamassa heidän kommenttilaatikkoihinsa haasteesta ja tästä merkinnästä."

Luin haasteen alkuillasta juuri tultuani ekalta venäjänkurssiltani, työvaatteet vielä päällä, joten nyt ei tule kotirohjovaate-esittelyä. Eli, musta pitkä hame, musta pusero, musta jakku, musta..... Onneksi minulla on nykyisin vaatekomero, johon saa valon, pimeästä kaapista on hirveän vaikea löytää mitään kun kaikki on mustaa.

900337.jpgTässä on valmis Möhköfantti, sain Tetralta, hänkin innostui nettijapanilaisristikoihin. Minun oli ihan pakko ostaa tallennusaikaa sinne griddler.netiin , koska olen koukussa 20-osaiseen Alice in Wonderland -tehtävään.

Ai niin, haastaan tähän (vaatejuttuun, en ristikoihin;) Punatukan, Korpun ja Santrajustiinan.

Spakonoi notze!
(Tarkoittaa hyvää yötä. Ässä on väärä, niitä on venäjänkielessä yhdeksän, anteeksi kaikki kieltä jo osaavat. Saiskohan kyrilliset kirjaimet ladattua koneelle? En taida uskaltaa kokeilla, mitä jos kaikki muut häviää? Sitten tämä olisi siansaksablogi, suomea venäjäks kirjotettuna...)