Tetra lahjoitti minulle tällaisen kunniamerkin, isot kiitokset, en tiedä mitä sanoisin!

edit: Laitan tämän eteenpäin Korpulle, jotta jaksaisi jatkaa kivoja tarinoitaan sekä Punatukalle, koska hänkin rakastaa saaristoa.

816098.jpg

Ehkä tämä nyt tosiaan kannustaa minua kirjoittelemaan useammin. En vain ole vielä päässyt kesärytmeistä pois. Surffailu on jäänyt miimiin, samoin telkun katselu. Minä, sarja-addikti ja telkkufriikki en ole juurikaan masinaa aukaissut, neljä viikkoa taisi mennä ihan ilman pöllötöllöä.

Mutta, uusin Harry Potter tuli luettua. Neiti sai sen synttärilahjaksi ja lupasi että saan lukea sen ensin. Vähän on haikea olo kun alusta asti on tarinaa seurannut ja se oli nyt siinä. En tosin malttanut odottaa että saan kirjan käteeni, vaan samana päivänä kun se ilmeistyi, menin Wikipediaan ja spoilasin itseni. (Saaristossa, kännyllä. Neiditkin halus kuulla juonen ja siinähän se kyläreissu vierähti, kaupan rappusilla lukemassa Potterin juonta...)

41qTZcMasSL._AA240_.jpg Kuva on amazon.comin sivuilta, Suomessa taitaa olla myynnissä brittilaitos, sama muuten mutta eri kannet.

Olin ihan tyytyväinen kirjaan, osa arvauksista osui oikeaan ja asiat saivat selityksensä, suurin piirtein. Vähän hiukan helposti kaikki tapahtui, mutta mukana oli monia mielenkiintoisia syventäviä juonia.

Uusin leffa on vielä näkemättä ja uusimman kirjan suomennos on ihan pakko hankkia, Kapari tekee loistavaa työtä kääntäessään Rowlingin "uudissanoja". Eli jännittämistä riittää vielä kolmen leffan ja yhden kirjan verran.

edit. Poistin tästä kuvan, siirsin sen juttuun Äiti, mä löysin saaren